Utlopp för kreativiteten

Har som sagt var haft världens mani på att rita men har inte det jag vill ha. Bland annat stomfen, mina pennor och ritblocket. Har dock varit duktig någon gång tidigare förra året att ta med mig det lilla pennfodralet. Några färgpennor, kritor och en HB penna finns i det. Tyvärr får man inte till det lika bra med enbart en HB penna och fingertoppen att fixa skuggor och så. Men har ritat ändå och fått till det med möda och besvär.

Synd bara att scannern inte riktigt åter ger alla skuggor så jättebra, inte färgen för den delen heller. I så fall måste man måla jättehårt. 10 poäng till den som gissar rätt på vem det är jag håller på att rita på den svartvita bilden. Ansiktet blev tyvärr inte så bra :/ Det är en sångare iaf.



Kommentarer
Postat av: camilla

påminn om madonna men de e nog fel.

2010-01-29 @ 20:04:04
URL: http://gargnesarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0