Tentaplugg och klipp med saxen

Åkte till Terese i morse för att plugga hos henne. Dessutom så klippte hon mig, känns härligt att ha lugg igen och frächa toppar :)
Emma kom efter en stund så vi blev tre små själar som okuperade (stavning?) Tereses kök. Jag ska kolla igenom lite ikväll på det jag pluggat men det är ingen idé att försöka lära sig en massa ikväll för det kommer ändå inte att gå. Känner mig väldigt positiv iaf. Det skadar inte att hålla tummarna ändå!
Det blev fika vid kl 2 ungefär. Haha då blev ingenting rätt riktigt:P Terese komenterade att kladdkakan inte var nog kladdig och grädden inte var nog gräddig. Gott var det ändå.

Körde över några bilder från mobilen till datorn. Kollade igenom mina gamla mobilbilder och hittade några bilder när jag var korthårig. Tänkte att jag kunde bjuda på dem:) Då kan NI (ni vet vilka ni är!) inte klaga på att jag inte lägger upp bilder;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0