Sista tentan klar!

Idag så gjorde vi vår sista tenta på A kursen. Kändes som att det gick väldigt bra. Kom dock på mig själv efter att jag gått ut ur salen att jag skrivigt fel! Jag kan och vet vad han ville ha fram men skrev något helt annat. Jag tänkte rätt men skrev fel för att de två fenomenen flätas samman lite. Ajja bajja på mig!

Jag gick in på stan med Emma och Elin men Elin vek av till sig, tog bussen hem från stan. Kände för att ta en promenad bara, det var inte så fruktansvärt kallt idag. Medan vi gick till stan så pratade vi om att åka i backen.
Då fick jag en släng längtan av Nalovardo och vännerna i Gargnäs! Bu hu det var länge sedan.

Olsson på skidor och lillkusin
Sissi, lillkusin och syrran på skidor                         Lite dimmigt ibland men det får man ta! :)


Jag är så cool med min snowboard;)

Ikväll blir det att äta tacos hos Malin och dra vidare till Emma där vid kl 7. Ungefär vid 22.00 skulle väl klassen samlas på NH för att ta ett sista farväl av de som inte ska fortsätta på B kursen. De blir nog kul.

Kommentarer
Postat av: camilla

hallå ja ha inte skidor ja ha smowblades de e skillnad.

2010-01-16 @ 13:25:01
URL: http://gargnesarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0