Omtentamen och produktivitet!

Gjorde omtentamen i metabolismen idag. Känns riktigt riktigt bra med den. Svarade på alla frågor utom en. Den hade jag verkligen inte en aning om, men allt annat kunde eller hade iaf hum om vad det var :)
Efter tentan drog Malin, Emma och jag hem till mig för att plugga på föreläsningarna vi har haft. Satt från kl 12 till klockan 4. Vi flamsade lite när vi just kom till mig och just innan de åkte men vi var väldigt produktiva!

Känns verkligen som att jag fått nytt liv efter detta "lov" och kan börja på ny kula.
Allt känn som att det rullar på bra nu. Får bara se till att det håller i sig så jag inte hamnar i en svacka. Ajja bajja på mig då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0