Ödets ironi

Köpte laxfileér igår för en billig peng. Jag tänkte att då kan ja ju fråga Ewwo om vad hon hadde i sin goda fisksås utöver mesmören, för den biten minns jag.
När jag kom hem idag där innan ett någon gång så ringde jag till en glad Evelina. Skitbra tänkte jag, hon hade inte lektion så då kunde jag fråga. Tro det eller ej men hon stod och gjorde lafileér och mesmörssås!
Sammanträffandet kunde inte ha varit bättre. Precis som jag skulle fråga om såsen står hon och gör just den. Det tyckte vi var ganska kul.

Innan jag skulle sova igår så fick jag en liten skaparmani. Gick och hämtade ett papper och en penna för att få idén på papper. Jag tyckte bilden blev bra om än att det bara är en kladd än så länge. Funderar på att försöka mig på att göra den i olja när jag har tid. Det var inte tänkt att bilden skulle bli söt men det tyckte Viktor. Det var ändå bara ansiktet sett framifrån han tyckte var söt men ändå (uppe i högra hörnet)

Kvalitén är väl inte den bästa pga jag ritade den i blyerts och har scannat den.


Kommentarer
Postat av: camilla

BAHAHA från sidan se han ut som då en unge ha för sig nå rackartyg som han vet att han apsolut iiiint få gö! XD

2010-01-19 @ 18:40:45
URL: http://gargnesarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0