Nytt år.

Ja då var man inne på den andra dagen på det nya året. Känns redan som att det kommer att bli ett späckat och en aningen stressigt år. Har ingen aning om varför. Kan vara det att jag börjar om skolan på onsdag och att jag har en omtenta på lördagen, samtidigt som jag ska hinna åka till killen och ungås med en god vänn på bara två dagar. Deam vad tiden flyger iväg och när man väl ska göra något så räcker den inte till!
Funderar på att åka till Storuman i morgon så jag kan vara där en extra dag men då var det ju problemet med bussarna. Får se om det går att lösa.

Firandet av det nya året skedde iaf i Gargnäs hos några vänner ifrån byn. Fick vara hemma ca en timme innan tolvslaget inträdde. Var nämligen på jobbet innan. Yes vissa stackare jobbar nyårsdagen också men inte mig emot. Förutom all ob tillägg man får så är det helt okej :)

Känner mig förövrigt VÄLDIGT slö. Man ska inte låta sig vara ledig så mycket! Eller man ska iaf inte se till så att man vänder dygnet så fruktansvärt så att man inte orkar eller har tid till att hitta på något. Ska försöka vara så produktiv jag kan nu. Skippade trots allt att följa med mammsen och pappsen till mellandagshandel och reor. Har inte råd att shoppa loss.
Ne jag ska nog börja på att packa väskan/väskorna så jag får med mig alting.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0