Lördag

Har varit duktig och försatt Viktor med städningen i dag. Så nu är lägenheten väldigt fin. Han ska få städa den i morgon också för att han har haft besök. Han fyller 18 år i morgon så han firar det ikväll, då förstår nog alla vad jag menar för städning. Dock så är det bara Storumanfolk han hade hit på förfest vilket var strålande! Märktes inte att de var här innan de gått ut. Det var bara några stolar som hade flyttat på sig och ett par ölburkar här och där. Tacka vet jag byssfolk! De kan uppföra sig.
Nu vill jag inte dra alla Umeåbor över en kant med det jag kommer att skriva. Tidigare när han har haft ett partaj så såg det för***vligt ut i lägenheten. Bara massa Umeåbor som varit här då. Plus att mina hårprodukter bivigt överanvända, nästan ingenting kvar i dem och mitt smink hade blivigt använt. Vem f*an går in i en annans lägenhet och avänder andras grejer på det sättet? Spelar ingen roll om det är ett gäng fjortisar som kommer in. Man beter sig inte så! Dessutom så var nästan ingen av dem riktigt kloka. Viktor fick tyvärr ut det dagen efter. Jag sa att om du har ett party igen så får det inte vara mer folk än 10 personer. Blir det fler än så slänger jag ut dem! De får bli sura på mig om de vill men jag bryr mig inte. De åker ut med en spark i baken!
Finns dock ca 3 st som han umgås med som jag träffat och tycker att de är ok. Men tre stycken av kanske 12-15 st det är inte bra odds.

Har varit och ätit middag med vännerna här i Umeå. Vi bokade bord på Droskan för att vara säkra på att få ett bord. Det blev middagsbuffé. Blir nog inte att äta där igen. Vi fick inte ha jackorna hängande över stolen vilket resulterade i 20 :- i garderobsavgift (inte kul) och maten var väl inte heller någon höjdare direkt. Ne aldrig mer Droskan för min del iaf.

Det var Fergie på bilden jag gjorde iaf om ni undrade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0