Hoppar HÖGT av glädje!

Var och hämtade ut tentan från näringsläran idag. Fick G på två delar och U på två. Varav den största och tyngsta delen var en av de två U. Blev mycket ledsen då speciellt när jag bara var 2 poäng från godkänt. (den andra delen var jag bara 1 poäng ifrån, surt!)
Hade dock tur att jag gled in på cambro och klickade runt på fliken Näringslära och såg att jag hade oläst några meddelanden. Där stod det att de räknat helt fel på poängen för B delen. Då var jag snabb på att kolla de nya resultaten läraren laddat upp.
YES!!! Blev godkänd på B delen! Det glada utropet jag fick ur mig då lockade in Viktor i datarummet för att kolla vad det var med mig. Förklarade för honom att jag först varit underkänd men nu fått G eftersom läraren räknat fel i poängen på provet. Lovar att det är fler glada själar där ute nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0