Bibliotek och röda rum

Idag så skulle Malin och jag mötas på stadsbiblioteket för att plugga där. Hon fick dock ringa och väck mig för jag bara stängde av alarmet när det ringde.
Vi blev inte långvariga på biblan för att vi kom på att vi var ju tvugna att prata med syon om B kursen så vi drog till skolan. Där hämtade vi även ut vår tentor. Jajjemen jag fixade metabolismen!

Vi gick iväg till skolans bibliotek och satte oss i röda rummet. Skön stämning där inne. Ingen som pratar (folk viskar) och skriker. Sköna sittplatser så man får ro till att plugga. Vi passade även på att kolla om det fanns några böcker ute till utlåns som vi ska ha till nästa kurs.¨
Det fanns faktiskt en som var kvar så vi sprang och lånade den. En bok mindre att bekymra sig över.
Den såg vääldigt ointressant ut så de var bra att man slapp köpa den. Andra boken vi behöver ska vi kolla i inne på röda rummet om vi ska läsa något från den.

Ikväll ska Viktor och jag mysa framför TV:n för att se Du, jag och Dupreé. I morgon blir det att åka till Terese för att få en klippning. Behövs! Har ingen lugg längre och frisyren i sig är inte vacker :) + sista spurten för att plugga innan tentan.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Då tentan fixad är det behövligt med mys för uppladdning till kommande test.

2010-01-15 @ 10:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0