Tentaplugg och stompfer

Har pluggat till omtentan idag som sker på lördag. Ska plugga lite mer snart. Är så typiskt att jag inte kunde pressa ur mig lite mer så jag slapp göra omtentan. 1 poäng är mycket när det gäller! Attans att jag gick bet på det. Men det är ju bara att ta nya tag. Beställde även efter en bok vi ska ha till nästa kurs. Känns som att den kan vara bra att ha senare plus att kursen är på 15 hp och så länge får man inte låna en bok.

Har även införskaffat mig en stompfer. Har varit i målartagen ett bra tag nu och göra fina skuggor med fingertoppen är lite svårt. Det går ju men inte så bra alla gånger. Är lätt att råka skugga något annat istället med det "feta" fingret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0