På tal om bananer

Så äter Svenskar mest bananer i välden. Fick reda på det under en föreläsning där läraren för övrigt pratade om bär. Oboy vad sugen jag blev på blåbärspaj då! Blev att göra en med hjälp av Robert. Smakade mycket bra:)

Nog talat om det. En glad nyhet är att jag fixade tentan vi hade i statistik! Hur det gick till vet ingen, var väl bra på att ordbajsa. Haha nej jag var bara duktig. Ärligt talat så var det en ordbajsartenta faktiskt. Vi fick ha med oss rubbet, litteraturen och antäckningar för att kolla på för att svara på frågorna baserade på engelska vetenskapliga articklar. Var så himla orolig att jag inte klarat den men det gick! Detta kommer jag att leva på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0