Ny bok och ledighet

Boken jag beställt efter damp ned i lådan igår. Glad är jag för det eftersom vi börjar nästa kurs på måndag då den behövs. Betalade den igår så det är gjort.
Den verkar ganska intressant ändå. Den handlar om varför man ska tillaga vissa saker på ett visst sätt istället för hur man ska göra det som det står i kokböcker. Kan vara bra att veta så man inte råkar förgifta någon när man lagar mat om man tänker att "Äsch det är ju nästan samma sak" när man inte hade hemma det man skulle använt egentligen. So no worries när jag lagar mat efter denna kurs!
VÅR KOK BOK som också är en kursbok fick jag av mammsen och pappsen i julklapp. Sikken tur att de bestämde sig att ge oss den just det här året.

Ska ta och packa väskan inför i morgon då det bär iväg till Lycksele med brudarna! Fredagen kommer att bestå av en massa mys! Ska bada badtunna eller om det var jacuzzi de hade och bastu. Skönt skönt. Sen kommer det att bli en massa härliga tjejfasoner som att ha hårinpackning, ansiktsmask och fixa naglarna samt en massa ost och kex. Något i den stilen iaf. Vilken ordning det blir får vi se.
Lördagen så ska vi inviga hotellet. Åtminstånde vi tre som inte varit där tidigare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0