Hilarious

Var hos tandlärkaren idag för att se om ställningen ska väck, och så blev fallet. Fick en tid då jag ska dit för att ta bort den och göra tryck för nattandställningen. Jippi!

Det är så hilma roligt att få diverse skämtmail av mammsen. Vissa är bara så fult roliga! Bland annat denna husteriskt roliga jag fick av henne (orden nedan). Tänkte bara vad är nu detta! Fick skratta lite iaf, sånt smått gör att dagen blir bra.

Har sollat de påståenden som fanns för att det var en pdf fil som inte gick att ladda upp så jag tog dem jag tuckte var roligast:

Litet norrländskt Datorlexikon

BACK UP
Kompisarna som förljer med
till dansen på >>Näset<<

MUS-MATTA
Värmedyna i frugans bil.

RAM-MINNE
Smärtan i pungen när du
första gången försökte cykla
på herrcykel.

ROM-MINNE
Kräkningarna efter första
skolfesten.

VIRTUAL REALITY
Halluncinationer av hembränt.

FILFORMAT
Träbunke

JAVA-PROGRAMMERING
Överenskommelse om fikatiderna på jobbet.

HÅRDDISK
Det som finns kvar sen i fjol
i jaktstugan när älgjakten börjar.

MAIL-SERVER
Lantbrevbärar´n

Kommentarer
Postat av: Bodil

Vad skönt att du får ta bort "järnvägen" du får kanske donera den till SJ :)

2010-02-26 @ 07:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0