Baby technique?!?

Var hos Rita idag för att se vad vi hittade för info om spisar. Ska nämligen ha en presentation om det. När vi var färdiga så gick vi ut med hennes hund. Jättefin! Vi svängde förbi mig så hon fick se var jag bodde. Vi upptäckte i år att vi bor ju typ på samma ställe. Lite kul att vi inte har sett varandra över huvud taget när vi ändå handlar på samma butik och så.

Det ser för övrigt ut som ett bombnedslag i lgh igen! Min teknit att städstrejka fungerade inte så bra. Tänkte lite över vad som över huvud taget skulle fungera. Ledsamt nog så var det enda jag kom på "barntekniken" eller belöningstekniken kan man väl säga med ett rättare ord. Sker städning under 10 min så får X-boxen användas under 15 min.

Känns förfärligt jobbigt att måsta hålla på så för att städningen ska fungera. Jag vet att jag är dålig på att städa men jag låter ju inte skiten sätta sig i en vecka. Iaf inte i köket! När jag hade lägenhet själv så var jag nogrann med köket. Kunde ha papper och kläder utspridda i resten av lgh men köket var rent. Nu har jag bara stått ut med det för att se om det går upp ett ljus men icket. Har fått någon komentar om att det ska ske och några förslag på hur vi ska göra sen när det är borta, för att hålla det fint. Det är ju bra men VARFÖR HÄNDER DET INGENTING??
Får väl vänta och se om denna tekniken fungerar bättre.

Kommentarer
Postat av: Jossan

PISKA!!!

2010-02-16 @ 19:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0