Var tog han vägen!?!

Haha jag lyckades med det bästa idag! Gick med Alexander till Ålidhem Centrum för han skulle hämta ut några biljetter till Battle of bottnia som är idag. Han gick in på spelbutiken medan jag sa:
- Jag går på konsum och kollar om de hade någon kalender.
Hann mest bara in på konsum innan jag gick ut igen. Gick till spelbutiken och ingen Alexander. Tänkte att han nog gick till Konsum för att hitta åt mig. Ställde mig vid utgången men han kom alldrig. Kollade efter honom på postombudet, fortfarande ingen skymt av pojken. Stälde mig mitt i centrum för att han skulle se mig ifall han gått in på Ica för att söka efter mig. Orkade inte vänta så jag började gå hem. Till detta hör att jag lämnat mobilen hemma så jag kunde inte ringa eller svara.

Kom hem och ringde till honom. Då hade han tydligen gått hem för det var några uppgifter han behövde för att få tag i biljetten. Han hade inte heller hört mig när jag meddelade honom om var jag gick. Tyckte att det hela var väldigt roligt när jag var på väg hem så jag skrattade för mig själv nästan hela vägen. Hur ofta tappar man bort folk på en liten yta? :)

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hej, anmäl dig till "veckans blogg" om du känner för det :)

2010-12-05 @ 13:12:41
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0