Sammanställning av år 2010

Hittade denna lilla grej hos en vänn till mig. Tänkte att jag skulle försöka mig på den också.

ÅRET 2010:
Hur har året 2010 varit för dig? Det har varit alldeles förträffligt bra!
Bättre än förra året? Jag tror att åren är ganska likvärdiga så vet ikket.
Har du träffat några nya vänner? Jodå det är klart och uppskattar dem alla.
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Fuskar och säger hela sommaren faktiskt! Riktigt riktigt bra och bättre blev det liten bit in på hösten också. 
Har du flyttat under år 2010? Jorda, till en ny lägenhet i Umeå.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Nja vet inte sådär på rak arm.
Isåfall vilken? Samma som ovanstående.
Har du druckit alkohol? Jodå det har förekommigt.
Har du rökt? Smakade något bloss och höll på att dö!
Har du kysst en främling? Ja det var en främling då.


KÄRLEK:

Hur har din kärlek varit 2010? Upps and downs har det varigt!
Har du varit kär? Jadå
Har du sagt jag älskar dig till någon? Yes det har jag.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Jajjemensan!
Har du haft sex någon gång under året? Jopp


SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord? NEJ och det är bara bra!
Har någon i din släkt avlidit? Nejdå.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej enda gången jag gör det är på skoj och inte spec hårt.
Har du varit i slagsmål? Nej.

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? Är det någon som inte har?
Har du skämt ut dig? Jag tycker det.
Har du ljugit för en vän? Nej, jag kan vara ärliga med dem.
Har du varit ute en hel natt? Nejdå, sängen är alldeles för go!
Har du blivit tagen av polisen? Nej och tänker fortsätta med den stilen :)
har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Jadå
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Inte det.

SKOLAN&FRITIDEN:
Vilken skola går du i? Umeå universitet
Har någon varit elak mot dig i skolan? Nejdå.
Hatar du någon i din skola? Nej.
Har du gjort något framsteg? Ja det tycker jag väl.
Har du haft alla rätt på ett prov? Nej men godkänt är ju det bästa!

VÄNSKAP:

Har du träffat nya vänner? Jadå
Har du förlorat en vän? Nej men kontakten är väl inte den bästa.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja det kan jag nog påstå.
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej!
Har du ljugit för en bästavän? Nej det går ju inte :P
Har du haft en relation med en vän? Nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0