Sällskapet

Fick besök av Herr Gurka till att börja med. Han kom med syster och min födelsedagspresent och en julklapp till oss båda "The Twins". Gillar konceptet han hade på presenterna. Temat var före och efter (i ett förhållande) och det kan man säga att det var. Öpnade paketet och fick syn på ett par självlysande tärningar: Love dice med ord på. Bakom dessa tärningar fanns en Ex boyfriend voodoo dall. Skrattade gott åt det hela.  

Sissi och Nina kom inte långt därefter. Nina tyckte tydligen om de där tärningarna för hon satt och slog dem, skulle ha mig till att göra sakerna som det stod på. Dock var det inte lika kul när jag dummade mig när jag fick något som hade med boobsen att göra. Crasy eyes på mig då! Vi satte igång att spela spel och systers kille kom också. Skulle droppa av några paket. Sen kom två av våra kusiner som också skulle droppa av paket. Summa sumarum så var det en trevlig kväll med mycket folk.

Ska åka och jobba lite senare idag, så skönt med jobb ibland. Fick även förfrågan om att jobba på nyår kväll och självklart gör jag det. Behöver vart enda öre och mig spelar det ingen roll för jag jobbar ju ändå dagen efter och före så jag kan ändå inte göra så mycket.


Kommentarer
Postat av: C A M I L A ♥

God jul! Hoppas att du får en trevlig dag! :D

2010-12-24 @ 14:59:57
URL: http://camila.webblogg.se/
Postat av: becca

God jul :D hoppas att dagen varit till belåtenhet? Och att tomten kom med några klappar? :P

2010-12-24 @ 20:01:08
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0