Nu är det bra

Upptäckte för mig själv att tonen i förra inlägget kanske lät lite hårt men det var inte riktigt det som var tänkt. Blir bara lite frustrerad. Gjorde en extrakoll på stadsbiblioteket om de hade boken inne för en vänn i klassen hade kollat och inte fanns den. Av någon anledning fungerade min lilla sökning och vips fick jag upp en massa böcker de hade inne på diverse bibliotek i Umeå. Ringde till en tjej i klassen och vi åkte ned på stan för att låna. Jag fick dock springa iväg på Ålidhem och låna den men inte mig emot. Biblioteket ligger ca 5 min gång från mig!

Inhandlade även en liten julklapp till Alexanders föräldrar som jag ska ska slå in sen. Vet dock fortfarande inte vad jag ska ge pojken och det är snart jul! Vad gör man? Vill ju inte panikköpa något som inte blir bra. Pust och stön! Kommer nog på något när allt är slutsålt i alla butiker.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0