Alla dagar kan inte vara bra

Åkte in på stan med syster, hennes kille och Alexander. Skulle gå på Chlas Olsson för att kika lite. Vi hade en liten förfrågan om en produkt de har så vi gick till kundinformationen. Fick vänta på en annan kund innan jag kunde bli servad. Det kom en annan dam och trängde sig före mig och jag kommenterade detta snällt:
- Ursäkta jag stod före dig i kön.
- Ne du jag var faktiskt först! fick jag som svar och hon vände sig mot biträdet och började prata.
Hon fick tag i det hon nu skulle få tag i öppnade förp, tittade på mig och sa:
- Jag ska bara titta... SNORUNGE!
Lite chokad blev jag av denna komentar men kunde inte förmå mig till något annat än att le. Flinade bara åt henne, det var nog lika bra ändå annars hade hon väl hoppat på mig.
När det nu blev min tur var biträdet lite förnärmad. Han tyckde dock att jag tagit det ganska bra ändå. Innan jag gick så skämtade han till det och sa:
- Akta dig nu för... ja du vet vem.

Tyckte det hela var ganska roligt för hur ofta händer det att en helt främmande människa avreagerar sig så?
Haha ja som sagt var kan ju inte alla dagar vara bra.

Kommentarer
Postat av: Eman

Hahahaha förlåt ifall du tar åt dig för att jag skrattar men det var väldigt roligt. Har en massa sånna historier jag själv, väldigt roliga att tänka tillbaka på xP



Kärlek till dig :) (kolla mitt senaste inlägg så kanske du inser att du har en bättre söndag än mig)

2010-12-05 @ 21:48:39
URL: http://eemzahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0