All work work!

Jobbade idag med. Fick börja lite senare för att vi skulle bara ta´t lungt idag. Samma sak i morgon. efter julrushen kan de vara skönt att koppla av lite innan man ska fira nyår. Fast då jobbar jag ju också så det blir inte så mycket till att koppla av för min del men det klagar jag inte över. Är glad så länge jag får jobba, underlättar lite i vardagen. Inte bara ekonomiskt utan man får annat än skolan att tänka på!

Drog över Herr Gurka, Sissi och Miss Backman för att se en film. Det blev nämnligen den nya versionen av Rapunsel - Trassel som den heter på svenska. Mammsen, pappsen och systrarna såg den med oss och oj vad vi skrattade! En underbart bra film utan överdrivna eller småfjantiga skämt. Definitivt sevärd, rekomenderar den varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0