Sötaste

Jag måste bara jobba hos den sötaste och coolaste människan.
Frågade för någon vecka sen om det gick bra om jag bytte helg för att åka iväg på några upptåg.
Jo men det skulle bara gå bra för brukaren men det gick inte för arbetskamraterna, de hade också saker inplanerade. Då blev nog brukaren lite upprörd och sa: "Men du ska fara på dans! För fan du är ju ung, de där gammkärringarna har väl inget viktigt att göra! Det här fixar jag." Vips så var det fixat, det gick senare att byta med en av de andra på jobbet så det löste sig ändå.

Brukaren skulle instruera mig i hur jag skulle utföra en uppgift men det gick lite dåligt eftersom jag är vänsterhänt och denne är högerhänt så det blev ju lite bakvänt. Brukaren säger (ungefär så här) till sambon: "Lillan är ju vänsterhänt och jag är dålig på att förklara så det blev ju lite fel."
Tycker att de är så roligt att jobba där speciellt när man får ett sånt gulligt smeknamn. Trivs verkligen superbra på jobbet!
Blev dessutom bjuden på surströmming och tårta ikväll efter jobbet. Vi hade ändå sagt att någon kväll när jag jobbade så skulle vi äta surströmming eftersom båda äter det. Mycket trevlig tillställning blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0