Fotbollsfeber och blåbärspaj

Fick sluta tidigare från jobbet idag. Det blev nämligen fullt hus så jag fick fly min kos.
Åkte hem och gick med posten till mormor. Blev fast där en stund men det gjorde då inte något. Tog kort på några blommor och fick med mig blåbär så jag kunde göra paj.

Var ganska många som var på fotbollen idag. Dock inte lika många som förra torsdagen men ett lag på 6 personer fick vi iaf ihop. Kan egentligen inte sparka boll speciellt bra men är ett utomordentligt rundningsmärke och på ta bollarna av motståndarna.
Gjorde blåbärspajen när jag kom hem och den slank ned fint för allihopa. Mormor kom över med ett glasspaket som vi åt till.

Fick till beställningen på ellos som jag tyckte hade krånglat innan bollspelet började. Så nu har jag beställt grejer ska ni veta! Ne de blev inte så mycket faktiskt men välbehövliga sådana.
Som jag har letat och letat efter ett par skor som jag beställde nu. Köpte dem enbart för att jag måtte vara värdelös på att hitta dem ute i butik!
Badsesången är över men jag var bara tvungen att ta toppen. Finns ju inte en enda med bygel om man går på stan. De som finns är dock förstora. Så nu är jag garderad ska ni veta. Ska bara hitta en underdel också för den var slutsåld.
Jackan fick hänka på för det fina priset, hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0