Dop och nu ett bröllop

Det har verkligen varit full rulle hela sommaren, känns då som det iaf.
Varje helg jag skulle jobbat har jag bytt till en annan helg. Inget undantag denna helgen heller. Bytte dock bara bort lördagen denna gången. Det var först bara ett dop vi skulle på då men nu fick vi reda på att de ska gifta sig också. Tänkte att dopet kan jag nog hoppa över men när det blir till ett bröllop samtidigt måste man ju infinna sig där, det blir ju extraordinärt då.

Blev bjuden tidigare i sommar på ett dop men det kunde jag tyvärr inte åka på. Jobbade ju som sagt hela sommaren och det dopet var nere i skåne så jag skulle behöva byta mer en en dag för att åka dit. Helgens spektakel är bara några timmar bort så det är lättare att färdas dit.

Enda problemet nu är ju vad man ska ta på sig. Helst ska man ju inte ha vitt på någon annans bröllop, jag vill iaf inte det. Jag får rota i garderoben och ha mamma till hjälp, det måste ju se belevat ut också. Haha vad omständig jag är men ska det va så ska det va!


Haha Terese ja ska hädanefter bara använda plastbestick ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0