Tentaplugg

Har hållit på med tentaplugg enda sedan jag klev upp. Det börjar dra ihop sig nu! På måndag smäller det.
Har gjort klart lite idag som ska underlätta lite i pluggandet så nu tar jag mig en liten paus. Kan ju inte låta hjärnan gå på högvarv hela tiden, då blir man ju tillslut helt geggig i tankarna. Inte bra för koncentrationen.

Började som sagt med en teckning igår. Denna tänker jag lägga ner mer tid på än vad jag brukar. Är så jäkla otålig när det gäller sånt. Vill ha klart det nu!


Styckningsdelar som vi bör kunna har jad suttit och ritat upp plus en massa annat.


Någon som kan se redan nu vem det ska vara?

Kommentarer
Postat av: camilla

wolverine?

2010-04-14 @ 16:45:43
URL: http://gargnesarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0