Städa och packa

Idag blir det den sista touchen på städningen innan man åker hem. Sambon sovde borta men bara för att han gjorde det så kommer han inte undan. Ringde och ban om assistans från hans sida.

Ska även packa ned sådant som jag ska ta med mig hem och lämna där plus sånt som jag behöver ta med.
Lika bra att börja ta hem saker i tid! Har varit väldigt dålig på det tidigare men nu ska de bli ordning och reda på mig tänkte jag.

Har fått en lgh på Ålidhem så det blir att flytta dit i sommar med syster och pojken. Ska bli kul, slipper man vissa saker som jag inte gillade med denna.


Kommentarer
Postat av: camilla

de vill säga om ja ta mig in på universitetet

2010-04-01 @ 14:43:42
URL: http://gargnesarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0