Hektiskt

Har varit en hektisk dag idag. Den började absolut inte bra! Försov mig men tog min till skolan på ca 20 min dvs 10 min försenad men missade inget jätteviktigt. Vi fick göra en måltid som vi sedan skulle servera en lärare. Min arbetspertner och jag fick servera vår kemilärare (som för övrigt är jätte cool! ;) ). Han uppskattade maten vi gjort.
Vi bjöd på matkornssallad och ugnsbakad röding, solbullar och en sås. Till efterrätt blev det en kladdkaksbotten med apelsin och sitrussås. Mums!
Kommer absolut att göra om matkornssalladen för den var otroligt god. Vi fick väldigt bra betyg på den förövrigt. Kändes bra och arbetsinsatsen tyckte vår lärare var klockren.

Annars känner jag mig bara väldigt väldigt slut på i hela kropppen. Längtar till nästa kurs för denna blir man så trött av. Det är jättekul men man blir lite trött när man är i kök så mycket. Nu längtar jag efter gamla hederliga föreläsningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0