Färdig!

Då var den tentan avklarad, till vidare. Får se om man fixade den när de har rättat klart dem. Känns som att det kan gått lite hur som helst på denna. Kände även de flesta i min klass. Den var mycket värre än de gamla tentor vi fick att kolla på. Som allt annat så ändrar de allt när det är min tur att göra något, men det är bara att ta det.

Var även och hämtade min nya tv. Den andra jag hade pajjade tre gånger på samma fel så nu fick jag en ny. Den ser bättre ut men man vet aldrig. Detta blev även en finlux. Hade inte så mycket till val då jag fick veta att det var en finlux då jag kom till butiken. Förhoppningsvis så håller den. Får väl säga det annars: Nu har denna pajjat också, vill ha en ny nu för mina erfarenheter säger att detta inte kommer att bli bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0