Coolsmurfar

Så skönt att komma hem! Åkte igår så jag skulle hinna göra något här hemma innan det bär iväg till Umeå igen. Nu på förmiddagen har jag inte gjort mycket. Har målat lite på min målning till pojken och sen ska jag ta itu med att städa rummet. Hinner bli en massa katthår här medan jag är borta och det märks. Sen att familjen använder mitt rum som förråd för diverse saker underlättar det inte. Var ska allt stå?

Vädret är inte heller det bästa, det vräker ned snö! Det vill vi ju inte ha på valborg. Har aldrig varit så här dåligt väder på någon tidigare valborg, men det är väl bara att göra det bästa av situationen. Ska ut på party med resten av Gargnäsborna ikväll så det blir kul!

Fick bland annat höra att en av herrarna i byn tyckte att syster och jag var så coola. Vi är coolsmurfar som han uttryckte det för att vi är inte mer än 1.30 meter över havet som han så fint uttryckte det. Hon försökte att upplysa honom att så korta är vi inte men det gick inte nå vidare. Han håller sig fast av sin bild av oss och det får han gärna göra för mig. Vem vill inte vara en coolsmurf! Haha

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0