Tisdag

En dag närmare omtentan som känns lite halvt omöjlig att klara. Minns inte allt som jag kom ihåg när det var aktuellt :S men det mesta behövs bara upprepas några gånger så sitter det där åter igen:)  
Dock de saker jag inte riktigt fick kläm på då är rena grekiskan nu! (suck) Men det ska gå bra den här gången, va inte så jäkla långt ifrån på den organiska delen.
   Matten kommer dock att bli knepig, alla som känner mig vet ju att det verkligen inte är min starka sida. Kan det lättare delarna men så fort det blir lite svårare kör jag ihop det på nåt vänster.

I morgon så fyller en vänn år och vi brudar i klassen som är mer sammansvetsade har fixat presenter som vi delat på :) Sen ska vi kanske ut och äta mat och fira men de beror på om restaurangen är för dyr eller om vi tycker att det är okej. Är man student med en liten plånbok så kan man inte gå och äta varsomhelst och inte köpa vadsomhelst. Vilket killen inte riktigt förstått än men jag håller på att lära upp den stackaren i hur man lever studentlivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0