Tentaresultat

Fick veta vad vi fick på förra tentan vi gjorde idag. Jag blev inte direkt förvånad över att jag fick göra om mattedelen. De viste jag redan innan att jag skulle faila på.
   Blev dock glad när jag såg ett litet G stå på den oorganiska delen för den kändes som att jag bara svamlat på den. Tack och lov så var det inte så. För att vara min allra första tenta i min historia tycker jag ändå att jag presterat bra :)
Tänker vänta med att plugga på omtentan tills vi gjort tentan i Fysiologi och Metabolism för de känns som att jag vill ägna all min energi till att klara den nu först och främst. Dessutom så är inte omtentan på kemin förrän någon vecka efter så det hinns med det med. Klarar jag inte den så har jag ju ändå 14 försök till :P för det är mänligen så att man har 15 försök på sig att klara en tenta. Vill dock inte behöva använda alla de försöken. Känns ganska onödigt.


Innan Malin och jag gick på skolan så var vi hos henne och pluggade. Vi kom på att vi nog skulle klara fysiologi och metabolismprovet efter att vi provat göra några gamla tentor men för dens skull så måste man ju ändå plugga för att vara säker:) Det var ändå en bra överaskning. Tydligen så vet man mer än vad man tror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0