Omtentamen

Gjorde omtenta idag kl 09.00 sharp.
Tyvärr så vet jag att jag måste göra om den. Lite slarvfel här och där jag kom på när jag lämnat in den och det värsta av allt! Blackout!!
Matten var jag som sagt redan beredd på att göra om. Vet att jag fick 2 poäng på den delen denna gång istället för mina stolta 8,5 på förra. Men över lag så var denna tenta mycket svårare än den första vi gjorde. Denna bygd mycket på att komma ihåg det vi gjort på labbarna. Det är inte så mycket att göra åt det, är bara att hoppa in i böckerna återigen.

Ser dock fram emot lucia, då ska jag ner till Storuman för att vara med min alldeles egna lite speciella twistade "familj" ^^, som jag har saknat.
ta åt er för ni vet vilka jag menar! 

Var dessutom på stan idag för att handla ett batteri till min våg så jag kan genomföra kostregistreringen. Tänkte äta tacos den dagen jag ska göra det på för det är lättast att väga. Sen ska jag nog prov mig på att göra pannkaka (i ugnen) Hittade även en julklapp till Lillasyrran (the real deal) Var inte det jag tänkt mig från början men lutade åt samma håll och jag tror eller vet att klappen kommer att användas. Nöjd:)

Ett julklappstips till er som ska/vill/ tänker köpa en julklapp till mig så är väl mitta krav ganska enlka om man får säga så ;)
1. Jag vill INTE ha fler målargrejjor, de kommer bara att samla damm!
2. En såndär delbar rund ungsform har jag inte...
3. Ha en form av baktanke utom: jag gillade inte det jag fick av dig då därför får du denna värdelösa sak nu..
    Helst något i stil med: Ja men den här kommer hon att använda.
    Eller: Det här behövs alltid ;)
4. Hittar du inget räcker det med en tialott (som jag vinner 10.000 på)

Det var det de :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0