Miserabel

Känner mig helt miserabel för imorgon!! Då är det omtenta på kemin. Har organiska delen och räknedelen.
Den organiska delen känns som rena barnleken jämfört med matten. Det är lättare att lära sig saker man faktiskt kan plugga in och samtidigt kan prata för sig själv för att komma ihåg. Dock går inte det med matten:(
Jag kan tro att jag fattar vad jag räknar men så fort jag börjar på nästa upg är jag helt lost igen (nästan)
De grundläggande sakerna fattar jag men det är ju inte det som kommer på provet. Skall dock försöka att klara den delen nu också så jag inte åker på omtenta på det igen... känns hopplöst just nu.

Som graneringen på allt drömde jag en liten mardröm om tentan.
Först var jag där i god tid före den skulle börja, sisådär 3 tim eller något så jag åkte till en kompis för att jag hade ju tid över. Tiden flög iväg där och kom på att tentan skulle börja om 5 min!! Fick skjuts till byggnaden men kom nästan inte ut ur bilen av någon anledning.
I panik sprang jag in för att hinna till tantasalen men sprang så otroligt fel!!
Hamnade inne på någon scen där Lady gaga och typ timberlake övade inför något. Därifrån tog jag mig knapp ut. Blev tagen av vakten när jag råkade störta in på scenen men blev ändå inte utsnörd?!
Till sist visade en tjej mig var jag kunde gå ut men av någon anledning hade jag tagit av mig skorna och det regnade men fick inte gå in igen för att hämta dem.
När jag stod där och fick syn på en klocka så såg jag att jag missat hela tentan.
Det var verkligen ingen bra dröm det där. Jag vaknade ju självklart och kände att jag låg och kallsvettades.
Har alldrig kännt så för ett prov innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0