Winter wonder land..

Har snöat och snöat. Det väller fortfarande ned en massa vitt från himelen.
Är väldigt fint när det är vitt överallt :) Kan lägga upp några bilder senare.
Är dock inte lika kul när plogen inte hunnit vara framme och man ska köra bil till jobbet. Huvva vad snörök det var. Fick man möte såg man verkligen ingenting!

Var i Storuman i Lördags på hotellet. Jätteskoj! Träffade alla gamla godingar som har farit all världens väg men sökt sig hemåt nu under jul och nyår.
Synd bara att jag ska jobba kväll på nyår annars hade jag nog dragit till Hemavan med Linn och Conny. Nu när jag väl kan gå in så kan jag inte ta mig dit. En sak är säker att det är inte kul att vara där om man inte tar sig in eller är chaffis. Men jag får ta igen det någon annan gång.
Ser det på den ljusa sidan, jag blir inte nedtrampad av allt folk som är där och trängs:)

Ska städa lite i mitt rum så man åtminstonde ser bordet och mitt skrivbord. Då rymms jag iaf med mina böcker så att jag kan plugga en stund innan det blir kvalitetstid med vännerna i byn ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0