Sista tentan klar!

Kom nästan just hem från skolan sär man gjort sista tentan nu innan jul. Känns väldigt skönt att få den bortgjod.
Törs inte säga så mycket om hur det gick men ganska bra tror jag väl.

Ska stöka undan en massa nu och städa så det ser fint ut när man kommer tillbaka efter jul.
Skulle inte ha gjort något om sambon hade börjat på det i veckan, men icket! Där är det WoW som gäller hela dagarna! Skulle vara skönt någon gång att inte behöva be om att få saker gjorda. Det tär lite på tålamodet. Vist klagar jag när det inte händer något när han ändå är hemma HELA dagarna men jag älskar honom ändå trots mina klagomål. Man måste ju få klaga någon gång.

Åker hem i morgon till kära lilla Gargnäs! Ska bli skönt att få koppla bort skolan lite för en stund. Plus att jag har dejtat lite med några i Gargnäs om att vi ska hitta på något. Vet ej vad men vi brukar kunna komma på något:)

Nej nu blir det till att kasta sig in i städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0