Räkning - jag kan faktiskt!

Har suttit idag och räknat en massa på näringsberäkning idag. Har gått riktigt bra!
Har bara fastnat på en eller annan upg men inte speciellt många. Det här känns riktigt bra för annars så går jag och matte verkligen inte hand i hand!
Nu är det bara det andra jag måste lära in mig men det går oftast mycket lättare än matte för min del.
Det är två olika inlärningssätt så de ska no gå fint. :)

Hade en lektion idag på eftermiddagen. Kan säga att man är lite seg då men de var nog inte bara jag som var det.
Åkte med bussen och tryckte på stopp i bra tid innan hållplatsen men just som jag skulle ställa mig upp för att gå av blåste bussen förbi den. Fick snabbt meddela shauffören att jag skulle av, tvärnit och ett ursäktande från hans sida fick jag innan jag klev av.
Han var nog less på att jobba och ville hem :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0