Nödvändigt handel och tentaplugg.

Var på skolan idag och gjorde en sista pluggspurt inför tentan i morgon.
Måste bli bättre på att ta tag i mitt pluggande redan från första dagen vi har ett seminarie. Dock så säger man det varje gång men det blir ju inte riktigt så ändå. Kan vara ett nyårslöfte :) borde bli lättare efter jul då man fått tat lungt ett tag. Måste dock plugga på de omtentor jag har dragit på mig :/ suck!

Efter att vi varit på skolan så åkte Malin för att hämta en bil hon skulle få köra hem till Kiruna med.
Vi såg självklart chansen och möjligheten med en bil. Så vi bestämde kort och gott att nu åker vi på Ica Maxi och på Ersboda för att skaffa diverse nödvändigheter.
Kom hem med: Julklapp till svärföräldrarna (som kassakillen egentligen ville ha) , kött, korv och mackor för nedfrysning samt fler disktrasor. 
Båda inhandlade:
 - Dasspapper
 - Tvål, shampo och balsam.
 - Tandkräm
 - Sköljmedel

Allt detta som vi drog på oss måste man ju ha, och varför inte hamstra med det lite för ett tag frammöver när man ändå kan köpa det för en ganska billig peng ändå?

Innan jag åkte med Malin för storhandel åkte jag in på stan för att träffa Nina:) kul kul!
Hjälpte henne lite med julklappsinköp som hon hade kvar, sen så strosade vi bara runt och uppdaterade varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0